Ofte stilte spørsmål

  1. Problem med innlogging: Jeg har problemer med innlogging og bruker Safari på iPhone

    Svar: Dette er en kjent feil som vi jobber med å rette opp. Midlertidig løsning: Gå til innstillinger > velg Safari > Slå av “Blokker pop-up vinduer”

  2. Finner ikke konto: Jeg får meldingen finner ikke konto

    Svar: Opprett en bruker og passord:

    1. Gå til forsiden
    2. Trykk på Logg inn
    3. Under den blå Logg på-knappen, trykk på lenken "Registrer deg nå". Følg anvisningen
  3. Ukjent kontaktperson: Firmaet mitt er allerede registrert med "Ukjent" som kontakperson

    Svar: Ta kontakt på telefon eller e-post

  4. Henting av tromler: Når hentes tromlene?

    Svar: Det avhenger av hvor i landet tromlene befinner seg. De aller fleste får frakttilbud i god tid før hentefristen
    Dersom frakttilbudet uteblir kan du ta kontakt på telefon eller e-post, så hjelper vi deg

  5. Frakte tromler selv: Jeg ønsker ikke å motta et frakttilbud, men vil kjøre tromlene til Dal med egen transport

    Svar: Registrer tromlene inn på samme måte, men sett tilbudsdato fram i tid (31.12.9999) under tilbudsvilkårene på lagerplassen

  6. Åpningstider: Fabrikken på Dal har åpent mellom 07-16 alle hverdager

  7. Sluttoppgjør: Når mottar jeg sluttoppgjøret?

    Svar: Sluttoppgjøret mottas etter 60 dager

  8. Godkjente trommeltyper: Hvilke tromler er godkjente i ordningen, og tar dere i mot alle typer tromler?

    Svar: Alle P og K-tromler er godkjente i returordningen, men vi tar i mot alle typer tromler. Tromler utenfor ordningen destrueres. 

  9. Problemer med skanner: Jeg får ikke skannet tromler når jeg bruker Chrome på IPhone.

    Svar: Dette er en kjent feil som jobber med å rette opp. Midlertidig løsning: Bruk Safari eller Firefox.